У Міністерстві інфраструктури планують ввести обов’язковий техогляд для всіх видів транспорту, а не тільки для комерційного до кінця 2020 року.
Повідомляється, що таке рішення обумовлене тим, що Україна повинна виконувати вимоги Угоди про асоціацію з Євросоюзом. Зокрема, це також стосується підвищення безпеки на дорогах.
Відомо, що техогляд планують перейменувати в “перевірка транспорту на придатність до експлуатації” (ПТПЕ).
Так, законопроект пропонує два види технічного іспиту:
- Періодична перевірка транспорту;
- Придорожній огляд;
Тепер приватні легкові автомобілі та легкові вантажівки масою до 3,5 тонни будуть проходити першу перевірку через 4 роки з моменту реєстрації, а потім кожні два роки. Що стосується таксі – через 1 рік з моменту реєстрації і щорічно. Автобуси, мікроавтобуси будуть перевірятися через 1 рік з моменту реєстрації і кожні півроку. Вантажівки та напівпричепи з вагою понад 3,5 тонни – через 1 рік з моменту реєстрації і щорічно. Мотоцикли з двигуном об’ємом понад 125 кубічних сантиметрів пропонують перевіряти через 2 роки з моменту реєстрації і кожні 2 роки.
Однак є й ті, кому не доведеться проходити перевірки:
- Транспорт з максимальною швидкістю до 25 км / год;
- Антикварний транспорт;
- Спортивні машини;
- Автомобілі з дипломатичною недоторканністю;
- Трактори та сільгосптехніка з об’ємом двигуна до 50 кубічних сантиметрів;
Нагадаємо, що 2 червня відбувся аукціон на виробництво 182 тисяч номерних знаків, яке виграло ТОВ Спецзнак (Київ).
Ця компанія не має технічних можливостей самостійно виробляти авто знаки і зазвичай закуповує заготовки у інших постачальників. За умовами договору, компанія зобов’язана почати відвантаження продукції в десятиденний термін після підписання контракту і поставляти їх щотижня. Однак, компанія, яка виграла тендер, зриває терміни поставки продукції.
Раніше повідомлялося, що в Україні можуть змінитися правила оподаткування автомобілів, які врегулюють питання стосовно проблеми так званих «євроблях». Про це йдеться в законопроекті №3704, який був недавно представлений в стінах українського парламенту.
Відзначимо, що до недавнього часу пільговий період розмитнення по відношенню до таких машин був продовжений лише до кінця грудня минулого року, що перетворило в колапс поточні закони щодо вартості та правил розмитнення машин з іноземною реєстрацією.