Азіатські і європейські країни погодили вимоги до автомобілів з функціями автоматичної системи управління руху (автопілота). Вимоги Automated Lane Keeping Systems матимуть силу з початку 2021 року.
За міжнародним регулювання, в автомобілях узаконюється використання автопілота третього рівня. Водій може займатися іншими справами – спілкуватися по телефону або дивитися кіно. Однак це не повністю автоматизоване керування, це умовна автоматизація. Система реагує на ситуації, коли потрібно негайно загальмувати, проте водій повинен в найкоротші терміни втрутитися в ситуацію після подачі сигналу.
Четвертий рівень автоматизації – такі системи дозволяють водієві набагато більше відриватися від водіння, наприклад людина може залишити водійське місце. Поки водій займається своїми справами, автомобіль сам загальмує і припаркується.
П’ятий рівень автоматизації – машина здатна сама впорається з усіма ситуаціями на дорогах.
В Японії використовуватимуть нові правила, як тільки вони матимуть силу, а ось в Європі дату поки не називають.
Згідно з вимогами Automated Lane Keeping Systems, автоматичне керування повинно здійснюватися при максимальній швидкості в 60 кілометрів на годину. При цьому систему потрібно активувати на дорогах, де протилежні потоки транспорту розділені фізичної перешкодою, і на дорогах, де заборонено ходити пішоходам і їздити велосипедистам.
Нагадаємо, що в Європі до 2024 року всі автомобілі обладнають алкотестерами, що має значно збільшити безпеку на дорогах.
Аналітики висувають думку, що останнім часом багато ДТП пов’язані саме з водінням у нетверезому стані. Завдяки нововведенню знизиться кількість аварій, в яких винні п’яні водії.
Як повідомлялося раніше, з 1 липня водіїв на дорогах чекає посилення штрафів і посилення відповідальності за їзду в нетверезому вигляді. Така ситуація буде регламентуватися новим законом № 7279-д.