У Національному банку відзвітували, що за підсумками липня поточного року більша частина скарг з боку українців стосувалася неправомірних дій колекторів. Про це повідомляє пресслужба національного регулятора.
Вказується, що всього лише за місяць НБУ отримав близько 500 скарг на дії колекторів, що в середньому зайняло третину від загальної кількості скарг з боку співгромадян.
У своїй більшості українці обурені тим, що колектори загрожують не тільки безпосереднім боржникам, а і їхнім близьким, друзям і ближньому колу спілкування.
При цьому найчастіше колектори діють дуже грубо стосовно українців, хоча закон про фінансові установи передбачає заборону на подібні листи та дзвінки, а також використання нецензурної лексики.
У подібних випадках громадяни повинні звертатися до Нацбанку за телефоном 0 800 505 240.
Нагадаємо, що Національний банк України поінформував про нові правила оповіщення клієнтів. Так, все банки країни повинні сповіщати своїх клієнтів про зміну тарифів на грошові перекази не пізніше ніж за 30 днів.
Для оповіщення банк може використовувати будь-які канали зв’язку: повідомлення в месенджері, мобільному додатку, телефонні дзвінки або розмістити відповідну інформацію на своєму сайті.