Існування бізнесу та ТРЦ під час тривалого карантину – думка експерта

Поділитися:

Пандемія вірусу, який взяв старт у Китаї та від початку 2020-го крокує світом, змінила життя у всіх його проявах та сферах. Величезний вплив коронавірус мав на торгівлю – частина її перемістилася в онлайн-сектор, інша частина не витримала випробувань.

Великі ТРЦ вистояли, але зазнали збитки. Натомість багато компаній отримали можливість працювати в омріяних місцях, адже інші відмовилися від орендованих раніше площ.

Ми запросили до розмови експерта у галузі – керівницю відділу торгової нерухомості компанії «Кушман енд Вейкхілд» Катерину Весну. Найперше, що вона каже – це зміна правил гри. Великі та не дуже ТРЦ вже призвичаїлися до них, але спочатку було доволі важко.

«Найбільш вразливі – кінотеатри, ресторанні зони, розважальні зони. Всі інші підлаштувалися під умови», – каже пані Катерина.

Найбільший виклик у тому, що ніхто не знає, чого очікувати в майбутньому.

«Така ситуація у світі вперше. До пандемії всі дивилися в бік розважального концепту, але зараз цей формат трохи підвис, тож всі бізнесмени думають, чим доповнити торгівлю», – наголосила експертка.

Онлайн чи офлайн? Як привести покупців у магазини? Ці та інші питання цікавлять всіх.

«Онлайн – він доповнює, але не замінить фізичні магазини. Шопінг – це примірка, роздивляння нових колекцій тощо. Тобто зараз онлайн-магазин повинен створити всі умови задля того, щоб більше людей прийшли до фізичних магазинів», – каже Катерина Весна.

Цікаві ідеї та висновки експертки можна почути у розмові із ведучою «Першого Ділового».

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу