Найбільший авіавиробник Сполучених Штатів Америки – корпорація «Боїнг», що виробляє також авіаційну і космічну техніку, у другому кварталі поточного року на 77,8 відсотки зменшила поставки лайнерів для комерційних цілей.
Дані авіакомпанії наводяться в порівнянні з тим же другим кварталом минулого року.
За весь другий квартал 2020 року, який завершився з кінцем червня, «Боїнг» здійснив поставку всього двадцяти одиниць повітряного транспорту. У той же час у другому кварталі 2019 року поставки літаків корпорації досягли дев’яноста одиниць. Наводяться також дані в порівнянні з постачання різних типів літаків.
Так у другому кварталі минулого року «Боїнгів-737» було поставлено 24 одиниці, а в нинішньому році – вже тільки 4. Замість двох одиниць номера 747 в минулому році поставлений усього один в поточному. 10 «Боїнгів-767 в минулому році і чотири в нинішньому. 12 машин під номером 777 в минулому проти 4-х у нинішньому. Особливо скоротилися поставки «Боінгів- 787». У 2-му кварталі 2019 року їх поставили в кількості 42-х одиниць, в нинішньому ж році – тільки 7.
Виконавчий віце-президент «Боїнг» з корпоративних операцій, фіндиректор і в.о. керівника відділу зв’язків з громадськістю Грег Сміт сказав представникам ЗМІ:
«Наші поставки комерційних літаків у другому кварталі відображають значний вплив пандемії COVID-19 на наших клієнтів і наші операції, які включали зупинку виробництва наших комерційних літаків на кілька тижнів».
До речі, корпорація планує згорнути виробництво дуже популярного, але застарілого літака «Боїнг-747». Приблизно через два роки під містом Сіетл проведуть збірку останнього 747-го.
Як показують реалії, пасажири люблять «Боїнг-747». Однак ця модель вже непопулярна серед авіакомпаній. Останні вважають за краще використовувати машини з 2-ма двигунами, на яких можна полетіти далі.
Нагадаємо, в Ірані намагаються саботувати виплати компенсацій сім’ям загиблих людей при падінні Boeing 737 в небі Тегерана: країна намагається ухилитися від фінансової відповідальності за «вбивство» пасажирів.
Також в травні колишній міністр оборони так званої Донецької Народної Республіки Ігор Стрєлков, більш відомий як Гиркин оголосив себе «морально відповідальним» за крах малайзійського Boeing-777