В Україні вітчизняні банки часто можуть нав’язувати українцям додаткові непотрібні послуги свого сервісу, за які, зрештою, доводиться додатково платити. ЗМІ виділили кілька таких пропозицій, на які варто звернути «особливу» увагу.
Страхування. Її можуть нав’язати клієнту при отриманні кредиту, навіть якщо клієнт хоче застрахуватися в іншій компанії. Оформлення полісу дозволяє банку захиститись від неповернення грошей. Без страховки кредит може просто не видати.
СМС – інформування. Ця послуга корисна, однак у сучасному світі користувачі вже давно можуть відслідковувати свої операції через спеціальні push-повідомлення. Хоча в деяких випадках вони можуть бути платними.
Автоплатіж. Це зручно, коли вам не потрібно регулярно робити платежі вручну. Але добре, якщо ви погоджуєтесь платити за цю послугу свідомо. З’ясуйте вартість послуги заздалегідь.
Кредитна історія. Щороку українці можуть зробити це безкоштовно через бюро кредитних історій, проте часто банки пропонують додатково зайвий раз перевірити цей момент і вже не безкоштовно.
Комісія за послуги банку. Банк не має права стягувати комісію за оформлення заявки на відкриття рахунку та в інших подібних випадках. Тому часто банки пропонують щось ще в комплекті з іншими операціями. Наприклад, отримати кредитну чи дебетову карту.
Також варто згадати про зайві комісії за операції, які обчислює банк.
Нагадаємо, що українські банки активно позбавляються від облігацій внутрішньої державної позики (ОВДП).
За останній тиждень портфель цінних паперів зменшився на 6,74 млрд грн. У відсотковому співвідношенні показник упав на 1,2% – до 545,703 млрд грн.