Нарощування обсягів експорту зернових неможливо, через відсутність транспортної інфраструктури в Україні. Про це заявив директор виробничого кооперативу «ПУСК» Олександр Буюклі.
Основним способом доставки зернових в порти залишаються вагони “Укрзалізниці”.
«У 2019 по ряду причин не вистачало залізничних вагонів для транспортування врожаю зернових, особливо це було помітно в західних і північних регіонах України. Тому, щоб виконати взяті на себе зобов’язання за контрактами, нам доводилося здійснювати перевезення зернових автотранспортом з найвіддаленіших регіонів “- зазначає Буюклі.
Багатьом аграріям довелося самостійно купувати залізничні вагони, тому що зерновози вийшли б ще дорожче.
“Наскільки мені відомо, проблеми з доставкою були у всіх господарств, які займаються вирощуванням зернових. Хтось намагався вирішити проблему самотужки: одні використовували автомобільний транспорт, інші – шукали вільні вагони на українській залізниці, треті – укладали контракти з продажу зернових, згідно з якими покупець з Прибалтики, Білорусі надсилав в Україну власні вагони “, – уточнив директор виробничого кооперативу« ПУСК ».
Нагадаємо, що цього літа Україна може опинитися в продовольчу кризу через недоотримання врожаю в майже 1 млн. Тон зернових. Така ситуація склалася через сильну посуху, яка довгий час спостерігалася на території України, як свідчать дані Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства.
Раніше повідомлялося, що Україна побила рекорд з імпорту картоплі. Україну завезли в 500 разів більше іноземного продукту. Звідки і чому? У свою чергу хліб б’є рекорди з експорту. З початку сезону на 8 мільйонів тонн більше наша країна продала за кордон.