Через карантин глобальні продажі мережі ресторанів швидкого харчування McDonald’s скоротилися на 30%. Тому керівництво компанії заявило про збільшення витрат на рекламу на $ 200 млн у міру відновлення ділової активності.
Хоча на даний момент попит на продукцію McDonald’s починає відновлюватися по всьому світу. Але порівнюючи продажу за 2019 рік, в квітні вони зменшилися на 39%, а в травні – на 21%. Основний збиток був заподіяний закриттям всіх ресторанів швидкого харчування в Іспанії, Італії, Франції та Великобританії.
Нагадаємо, що туристичний бізнес застиг в очікуванні поліпшення ситуації на ринку. Нових замовлень немає, проте фірми займаються перебронювання, які були зроблені до коронавируса і переносять подорожі.
Раніше повідомлялося, що економіка Польщі найкраще справляється з наслідками коронавіруса. Про це розповіла міністр розвитку Ядвіга Емілевіч, посилаючись на заяви експертів Світового банку. Польська Республіка за останні п’ять років стала розвиненою країною. Влада підтримує сім’ї, плюс хорошу вироблення дають компанії.