Українці активно скаржаться в податкову на магазини і кафе

Поділитися:

У Державній податковій службі відзначили, що кількість скарг від українців на підприємства торгівлі та громадського харчування помітно зросла. Зокрема, в порівнянні з першим півріччям 2019 року в поточному році їх значно більше — близько семиста.

300 скарг, а це близько половини з усіх, були подані через те, що покупець (клієнт) не отримав чек на товар або послугу. Багато українців стали відповідальніше до цього ставиться, і не соромляться вимагати чек в ресторані, магазині, іншій торговельній точці.

Також в пресслужбі ДПС зазначили, що надходили скарги на неоформлених працівників. Якщо раніше вважалося моветоном дізнаватися такі подробиці, про сьогодні українці хочуть знати, хто їх обслуговує і хто понесе відповідальність в разі порушень, невиконань службових обов’язків njoj. Таких скарг за період січень — серпень 2020 року був 260. Ще 140 (близько 20%) були подані через порушення законодавства в процесі реалізації товарів з підакцизних груп.

Згідно з українським законодавством, кожна з подібних скарг стає причиною для перевірки підприємства. Також в ДПС підтвердили, що практично всі скарги виявилися справедливими — порушення були підтверджені та зафіксовані.

Раніше повідомлялося про скарги, які отримують в Нацбанку. Найчастіше їх чують в кол-центрі головного банку країни — громадяни цікавляться режимом роботи фінустанов та іншими питаннями.

Також ми писали й про скарги від бізнесменів — вони надходять до омбудсмена і пов’язані найчастіше з діяльністю ДПС.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу