У Державній податковій службі відзначили, що кількість скарг від українців на підприємства торгівлі та громадського харчування помітно зросла. Зокрема, в порівнянні з першим півріччям 2019 року в поточному році їх значно більше — близько семиста.
300 скарг, а це близько половини з усіх, були подані через те, що покупець (клієнт) не отримав чек на товар або послугу. Багато українців стали відповідальніше до цього ставиться, і не соромляться вимагати чек в ресторані, магазині, іншій торговельній точці.
Також в пресслужбі ДПС зазначили, що надходили скарги на неоформлених працівників. Якщо раніше вважалося моветоном дізнаватися такі подробиці, про сьогодні українці хочуть знати, хто їх обслуговує і хто понесе відповідальність в разі порушень, невиконань службових обов’язків njoj. Таких скарг за період січень — серпень 2020 року був 260. Ще 140 (близько 20%) були подані через порушення законодавства в процесі реалізації товарів з підакцизних груп.
Згідно з українським законодавством, кожна з подібних скарг стає причиною для перевірки підприємства. Також в ДПС підтвердили, що практично всі скарги виявилися справедливими — порушення були підтверджені та зафіксовані.
Раніше повідомлялося про скарги, які отримують в Нацбанку. Найчастіше їх чують в кол-центрі головного банку країни — громадяни цікавляться режимом роботи фінустанов та іншими питаннями.
Також ми писали й про скарги від бізнесменів — вони надходять до омбудсмена і пов’язані найчастіше з діяльністю ДПС.