Журнал Forbes назвав 100 найдорожчих брендів 2020 року – п’ятірка лідерів залишилася такою ж, як і в минулому році: Apple, Google, Microsoft, Amazon і Facebook. І хоча перші чотири зберегли або збільшили свої темпи зростання, Facebook знизив свої показники. Фактично, вартість бренду соціальної мережі знизилася на 21% в період між 2018 і 2019 фінансовими роками.
Кілька брендів мали помітні зрушення в щорічному рейтингу, який аналізує фінансові дані за попередній фінансовий рік: Visa піднялася з 25 місця на 18, Adidas піднявся з 61 на 51 місце, а Netflix стрибнув з 38 на 26 місце. Деякі люксові бренди також зазнали значних змін: Chanel перемістилася з 79-го на 52 місце і Cartier з 64-го на 56-е місце.
Також в 2020 році в список найдорожчих брендів увійшли кілька новачків: Nintendo, Hennessy, Burger King і AXA, які поповнили топ-100. Разом з тим, деякі з компаній з найбільшими втратами назвали застарілими технологічними компаніями. Йдеться про GE, HP Inc. і IBM, які показали загальні значення зниження на 14%, 12% і 10% відповідно. Phillips, Hewlett Packard Enterprise і Kellogg’s були повністю вибиті з рейтингу цього року.
«Forbes» – американський фінансово-економічний журнал, одне з найбільш авторитетних і відомих економічних друкованих видань в світі. Заснований в 1917 році Берті Чарлзом Форбсом. Слоган журналу: «Інструмент капіталіста» – «The Capitalist Tool».
Раніше ми писали про рейтинги Forbes по автомобільним брендам, банкам, роботодавцям.