Американська компанія швидкого харчування McDonald’s вирішила збільшити свою присутність серед ресторанних мереж України. У компанії хочуть відкласти реконструкцію старих приміщень і вкласти кошти в створення нових кафе, як повідомляє генеральний директор мережі в Україні.
За словами фахівця, поточний пріоритети компанії по відношенню до розвитку бізнесу в Україні змінилися.
“Ми відстрочили реконструкції ресторанів, а направили наші зусилля на те, щоб відкрити більше нових ресторанів. Ми не зменшували кількість відкриттів, ми змінюємо пріоритизації відповідно до ситуації, яка сьогодні відбувається“, – вказала генеральний директор мережі в Україні Юлія Бадрітдінова.
Як вказала директор, в 2019 році компанія також направила свої інвестиції на збільшення бізнесу і змогла відкрити близько п’яти нових точок McDonald’s на загальну суму в 500 млн гривень.
У поточному році компанія заговорила про ще більші плани, які передбачають збільшення фінансових вкладень і, як наслідок, збільшення чисельності нових закладів громадського харчування.
“Ми дуже відкриті, шукаємо найкращі локації і партнерів“, – резюмували в компанії, вказавши, що поки що віддають перевагу у цьому питанні центральним містам України.
Нагадаємо, що через карантин глобальні продажі мережі ресторанів швидкого харчування McDonald’s скоротилися на 30%. Тому керівництво компанії заявило про збільшення витрат на рекламу на $ 200 млн у міру відновлення ділової активності.
Хоча на даний момент попит на продукцію McDonald’s починає відновлюватися по всьому світу. Але порівнюючи продажу за 2019 рік, в квітні вони зменшилися на 39%, а в травні – на 21%.