Український уряд запропонував Верховній Раді запровадити електронні перевірки. Відповідний проєкт закону підтримав Кабінет міністрів.
Документ передбачає, що платники податків муситимуть подавати до Державної податкової служби достовірну інформацію, експортовану з вихідної системи обліку, щодо наявності і стану активів, капіталу, що є у власності, а також зобов’язань.
Також вимагатимуть надання змін фінансового стану платника податків за звітний рік. Їх потрібно буде оформити у вигляді стандартного аудиторського файлу (SAF-T). Надати такий звіт потрібно буде упродовж 60 календарних днів, наступних за останнім днем звітного року, йдеться в проєкті закону.
Відомо, що великі платники податків отримають таке зобов’язання з 1 січня 2025 року, для решти – з 2027-го.
Також у документі вказано, що за неподання, несвоєчасність подання чи подання з помилками передбачатиметься відповідальність.
Раніше ми писали, скільки грошей бюджету принесла податкова амністія.
Також повідомлялося, що ІТ-компанії можуть отримати особливий режим оподаткування.