На об’єктах «Велике будівництво» в 4 областях України активно використовуються технології влаштування шарів дорожнього подушки з відходів. Металургійні шлаки застосовуються замість природних кам’яних матеріалів (гранітних) в якості щебеневих матеріалів. Про це повідомляє прес служба Укравтодору.
Мета державного проекту «Велике будівництво» – за два роки побудувати і провести капітальний ремонт 6,5 тис км автодоріг.
Всього, в 2020 році буде використано понад 482 тис. кубометрів металургійних шлаків при будівництві доріг. Їх використовують на будівництві доріг в Харківській, Донецькій, Дніпропетровській і Запорізькій областях. Найбільший обсяг шлаків, 373 тис. кубометрів використовують в Дніпропетровській області – на будівництві першого українського хайвею – маршруту Київ – Дніпро.
Зараз майже 30 тис. кубометрів із запланованого обсягу металургійних шлаків вже використано в дорожніх конструкціях.
Нагадаємо, що в Україні ремонтують 6,5 тис. кілометрів доріг і дорожнє будівництво фінансуватимуть за рахунок позик місцевих бюджетів.