«Енергоатом» завершив будівництво залізниці для запуску Централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива. Шлях прокладали одночасно дві бригади залізничників. Одна від станції Вільча, інша — від станції Янів. Про це розповіли журналісти «Першого Ділового» телеканалу.
На баланс «Енергоатому» другу чергу колії уряд передав у лютому цього року. Будівництво першої черги, яка обійшлася у 2 мільярди гривень, завершили торік у грудні. Нині керівництво компанії висловлює досить позитивні прогнози. Кажуть, до 20 липня відбудеться прогін першого пробного спецпотяга на сховище. І найближчим часом туди доставлятимуть відпрацьоване ядерне паливо з трьох атомних електростанцій — Рівненської, Хмельницької та Південно-Української.
Раніше у компанії заявляли про запуск залізниці у квітні цього року. Другу чергу проєкту будувала «Укрзалізниця». Вартість становила майже 450 мільйонів євро. Кошти виділив Європейський банк реконструкції та розвитку з міжнародного рахунку ядерної безпеки. І наче важливу проблему, яка тягнулася три роки, «Енергоатом» вирішив.
Водночас днями стало відомо про іншу: через борг компанії на майже мільярд гривень перед підприємством «Турбоатом» робота останнього майже зупинилася. Через критичний рівень дебіторської заборгованості харківське підприємство не в змозі платити зарплати та податки. Немає грошей і для завершення деяких замовлень. Нині «Турбоатом» заявив, що готує позов до суду.
Раніше ми писали про те, що «Нафтогаз Трейдинг» позивається до «Центренерго» через заборгованість. Також розповідали й про те, що B2B Jewelry продовжує оббирати вкладників.