Відповідно до досліджень компанії “Делойт” в Україні, карантинні обмеження, введені з весни 2020 року, вплинули на споживчі звички 63% українців.
Відомо, що найбільший вплив карантину на споживчі звички спостерігається на вікову категорію «60 років», а найменше – на групу «16-25 років».
Так, в 2020 році 39% українців скоротили частоту здійснення покупок оффлайн і 30% зменшили розміри витрат в офлайн-магазинах. Тоді як 18% опитаних збільшили частоту онлайн-покупок і 22% збільшили обсяг видатків на такі покупки.
Слід зазначити, що в 2020 році 66% українців скоротили витрати на алкогольні напої та 64% стали рідше відвідувати ресторани і бари. 31% респондентів відзначили, що стали витрачати більше на лікарські засоби.
Крім того, за результатами дослідження було виявлено, що 25% українців купують товари місцевого виробництва, навіть якщо ціна на них вище; 56% респондентів відповіли, що знають і купують товари з позначкою «made in Ukraine».
Нагадаємо, що від 1 січня 2021 року між Україною і Великобританією вступає в своє офіційну дію угоду про вільну торгівлю. В рамках домовленості, понад 98% української продукції зможе потрапити на ринок Великобританії.
Раніше повідомлялося, що Україна за минулий рік скоротила дефіцит зовнішньої торгівлі товарами і послугами в 14,4 рази – до 260 млн доларів, повідомляє Державна служба статистики.