В Україні державі на моніторинг засобів масової інформації знадобилось 8,38 мільйона гривень, інформує система ProZorro. ДП «Центр захисту інформаційного простору України» оголосило відповідний тендер.
З цих даних випливає, що слідкуватимуть за інформацією 1 тисячі національних та регіональних інтернет-сайтів; 100 газет та журналів. Перевірятимуть новинні програми 15 телевізійних каналів та десяти радіо. Монітиримуть також огляд публікацій в іноземних ЗМІ. Замовник також додав моніторинг соцмереж Facebook і Telegram.
Держпідприємство просить окремо виділяти новини та публікації, де згадуються президент, глава та посадовці Офісу президента; прем’єр, міністри Кабміну; спікер парламенту, віцеспікери і глави комітетів ВР.
Повідомляється, що медіа-звіти надсилатимуться замовнику щоденно, щотижнево та щомісячно. У щоденних, зокрема, виокремлюватимуть п’ятірку новин за тональністю позитив/нейтрал/негатив основних інформсайтів українського сегменту Інтернет із показником охопленням аудиторії, а також топ-пости таких соцмереж: Facebook та Telegram із показником охоплення аудиторії.
Подаватимуть розширений переказ телевізійних сюжетів зі згадкою вищевказаних осіб.
Здійснюватимуть розподіл медіа за лояльністю, виділятимуть топ-негативні та топ-нейтральні джерела поширення інформації.
Мета проведення моніторингу ЗМІ – оцінка поширення необхідних наративів та ефективності комунікацій цільових тез об’єктів/персон, а також виявлення інформзагроз. Аукціон проведуть 11 березня.
Раніше ми повідомляли, що ОП звинувачують у вимаганні 50% акцій телеканалу «НАШ».
Нагадаємо, що на початку вересня Нацрада оштрафувала кілька телеканалів.