Головна обіцянка усіх київських мерів – метро на Троєщину – запрацює не раніше, аніж за 50 років. Такі прогнози експертів, повідомляють журналісти «Першого Ділового» телеканалу.
Кажуть попри те, що плани з будівництва нової лінії з’явилися ще у 1992 році, робота над станціями на Троєщину просувається вкрай повільно.
Такими темпами, попри гучні обіцянки місцевої влади, Подільсько-Вигурівська лінія зможе відкритися тільки до 2070-х років.
Усе тому, що для будівництва метрополітену необхідне зведення нового моста через Дніпро. У 1993 році, спеціально заради нової гілки, почали будувати Подільсько-Воскресенський міст. Однак і донині роботи не завершені.
Тим часом терміни відкриття метро продовжують переноситися з року в рік. Зараз же КМДА перезатвердила план будівництва моста і розповіла, що кілька станцій вже будуються.
Кінцевий варіант передбачає, що більшість жителів Троєщини матимуть метрополітен в пішій доступності. Всього лінія повинна складатися з 22 станцій, а перші станції обіцяють відкрити за 5 років.
Нинішній мер Києва Віталій Кличко у своїй передвиборчій кампанії 2014 року теж згадував метро на Троєщину. Побудувати його він обіцяв до 2019 року. Однак, нині вже лунають нові обіцянки – альтернативи – як то лінія швидкісного трамвая чи наземного громадського транспорту.
Раніше став відомий рівень збитків від метро в Харкові. Про це йдеться у фінансовому звіті підприємства на «Веб-порталі відкритих даних Харкова». Дані були опубліковані у відповідь на запит ЗМІ.
З’ясувалося, що минулий фінансовий рік підприємство закінчило зі збитками в майже 290 млн грн.