Доходи ЗМІ в регіонах впали на 70% після карантину

Поділитися:

З початку року прибуток регіональних компаній знизився на 70-90 відсотків.

У Національній асоціації медіа заявили, що найбільше страждають обласні медіа, які співпрацюють з локальним бізнесом і не мають особливої ​​частки мережевих рекламодавців.

“Локальний бізнес швидко закривається. В середині березня 2020 року багато підприємств хотіли навіть закритися, так як втратили практично всіх клієнтів”, – говориться в повідомленні.

Відомо, що падіння прямої реклами склало 60 відсотків, спонсорства – 35 відсотків, заповненість реклами в середньому впала на 60 відсотків.

Ситуація склалася така, що в структурі прибутку реклама і спонсорство впали, а ось інвестиції власників зросли. Як зазначила голова Асоціації Катерина М’ясникова, регіональні медіа зіткнулися з тим, що аудиторія зростає, але не монетизуються.

Варто уточнити, що в зв’язку з карантинними заходами в Україні впав ринок реклами на місцевому рівні. Обласні телекомпанії припинили виробництво розважальних проектів та перейшли на повтори.

Раніше ми повідомляли, що експерти прогнозують падіння ринку реклами на 7,2 відсотка – до 42 мільярдів доларів. Відновлення очікується в другій половині 2020 року і продовжиться в наступному році, при цьому прогнозована виручка в 2021 році виросте на 6,1 відсотка на загальну суму 573 мільярдів доларів.

Разом з тим, український ринок реклами офіційно визнали найдинамічнішою майданчиком Європи. За підсумком минулого року обсяги фінансування інтернет-реклами на європейському ринку дійшли до позначки в 64 мільярдів євро і це на 12,3 відсотка більше від результатів, яких вдалося досягти за 2018 рік.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу