В Україні набирають обертів світові харчові тренди, серед яких тренд на здорове харчування і тенденція до харчування на ходу.
Щорічно все більше українців не знаходять достатньо часу для самостійного приготування, а купують заморожені напівфабрикати і просто доводять їх до готовності протягом декількох хвилин або вибирають готові страви в кулінаріях.
Ядро споживачів м’ясних напівфабрикатів – покупці у віці від 25 до 65 років, становлять 48,5% населення України.
Зараз стоїть головне маркетингова завдання на ринку готової до приготування продукції – змінити ставлення покупця до напівфабрикатів, а саме відійти від стереотипу, що фарш – це завжди перемелені кістки з невеликою кількістю м’яса, соя і м’які м’ясо на крайні терміни реалізації.
Більшість компаній гостро відчули це недовіра з моменту появи на ринку продуктів охолоджених напівфабрикатів рівня «середній плюс». Постійно доводиться реалізовувати маркетингові кампанії в «свіже» знайомство клієнта з якістю напівфабрикатів, щоб зруйнувати стереотипи і показати переваги продукту.
Висока популярність напівфабрикатів в європейських країнах і Штатах обумовлена історично склалася довірою до виробників і продукції. Ще один важливий фактор – відсоток жінок, які працюють. Наше суспільство теж стрімко рухається до цього: щодня особистий час скорочується, і буде все складніше його викроїти для приготування їжі. Вже зараз все більше українок схильні виділяти час на інші потреби і не витрачати на приготування їжі.
Успішність компаній, які займаються замороженими напівфабрикатами в Україні залежить як від купівельної спроможності споживачів, так і від рівня інфляції. Найчастіше, щоб зберегти достатню рентабельність, компаніям-виробникам доводиться йти на хитрощі в рецептурі напівфабрикатів. Можлива поява і відвертого фальсифікату.
Тому великі бренди піклуються про свою репутацію і намагаються виділити свою продукцію із загального ряду.
В карантинних умовах істотно просів ринок охолоджених і заморожених м’ясних напівфабрикатів в період з кінця березня і до кінця квітня. Більшість людей купували сире м’ясо і птицю на вагу, так як було досить часу для приготування їжі вдома.
Починаючи з середини травня і до сьогодні, ринок поступово повертає колишні обсяги. За літній період продажу повинні повністю відновитися.
Виробництво м’ясних напівфабрикатів в Україні перевищує позначку 90-95 тис. Тонн на рік.
Раніше ми писали, що українці економлять на овочах, фруктах і м’ясі.
Також писали, що восени українців чекає стрибок цін на продукти.