За п’ять останніх років українськими політичними силами було витрачено на власну діяльність – більше трьох мільярдів гривень. 40% грошей, які виділялись з державного бюджету, спрямували на рекламу. Такі відомості озвучив голова Комітету виборців України Олексій Кошель, презентуючи відповідне дослідження щодо держфінансування на підтримку українських політпартій.
Встановлено, що найбільше коштів витрачали партії: «Радикальна партія Олега Ляшка» (644 млн грн) та ВО «Батьківщина» (631 млн грн).
«Євросолідарність» за цей період витратила 577 млн грн, «Слуга народу» лише за два роки – 513 млн грн. «Опозиційна платформа – За життя» – 190 млн грн, ВО «Свобода» – 119 млн грн. «Українська стратегія Гройсмана» – 117 млн грн (недержавне фінансування). Партія «УДАР» витратила за ці роки близько 3 млн грн.
Найбільше на пряму рекламу витратила партія «Наші» (у звіті за 2018 рік вказано 10,2 млн грн). «ОПЗЖ» – більше 80 млн грн. «Батьківщина» (за звітом 2018 року вказано 188 млн грн), «Радикальна партія» – близько 94 млн грн.
Нагадаємо, депутати прогнозують зміну кадрів в уряді у жовтні.
Також ми повідомляли, що Борис Джонсон зробив ремонт у своїй резиденції за партійні кошти.