У Києві транспортний колапс через Шулявського моста

Поділитися:

Не дотягнув буквально 2 тижні до своєї річниці. На сумнозвісному Шулявському шляхопроводі, який недавно відремонтували, – черговий транспортний колапс: напередодні впали відразу три стовпи освітлення. В результаті аварії пошкоджено автомобілі, а люди дивом не постраждали. Про це повідомили у випуску новин “Першого Ділового” телеканалу.

Офіційних версій інциденту поки немає – його досліджують експерти-криміналісти. А ось столичний мер Віталій Кличко в інциденті звинувачує генерального підрядника робіт по ремонту шляхопроводу. І пообіцяв, що генпідрядник, який давав гарантію на експлуатацію моста, здійснить всі ремонтні роботи своїм коштом.

Кличко зазначив, що прокуратура вже порушила кримінальну справу за фактом падіння стовпів. Також пообіцяв вирішити питання компенсації збитків власникам пошкоджених через падіння опор автомобілів.

“На новий міст підрядник давав гарантію 50 років. Повідомлю, що фахівці обстежили всі опори освітлення. Ті, що викликали сумніви в надійності кріплення, – демонтували. Вночі підрядник здійснив демонтаж шести опор. І оперативно встановить стовпи з посиленням несучої конструкції. Підкреслю: генпідрядник , який давав гарантію на експлуатацію об’єкта, здійснить всі роботи своїм коштом ”

Однак, в експертному середовищі обурені таким висловлюванням мера. Кажуть: замість того, щоб перекладати відповідальність на генпідрядника, слід взяти її на себе. Адже, як відомо, на Шулявському мосту за 12 місяців не відбулося ніяких робіт. Більш того – немає ні реальних планів, ні реального фінансування. А щодо інциденту з опорами, – переконують: основна причина – в порушенні правил експлуатації. І перш за все тут відповідальність повинна лягти на замовника – Дирекцію будівництва шляхово-транспортних споруд, яка і вибирала підрядників.

Журналісти Першого Ділового виявили, що аварійна опора була закріплена тимчасовою звареною прихваткою, а не капітальним звареним швом по периметру – як це належить робити.

Крім того, порожнину під опорним майданчиком повинна бути наповнена зміцнює матеріалом. Наприклад, забетонована. Тому через погіршення погодних умов між заставної деталлю і п’ятою опори потрапила вода, яка замерзла і розширилася. Як результат – опору просто вирвало. Чому опора простояла на тимчасових прихватках майже рік – слід питати у експлуатанта. За опори освітлення в столиці відповідає КП “Київміськсвітло”, яке підпорядковане корпорації “Київавтодор”.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу