У Міністерстві інфраструктури України вважають, що першочергово концесії підлягають залізничні вокзали міст Київ і Вінниця. Крім цього, у відомстві готують ТЕО (техніко-економічне обґрунтування) передачі приватним інвесторам вокзалів в Одесі та Львові. Розглядаються плани концесій вокзалів ще кількох міст України.
Про це поінформували в пресслужбі Мінінфраструктури – після відповідної наради в середу, 30 грудня. Крім вищеназваних міст, у відомстві планують віддати в концесію вокзали в Харкові, Чопі, Дніпрі та Миколаєві.
Міністерство інфраструктури очікує плідної співпраці з інвесторами, зацікавленими в розвитку сучасної залізничної інфраструктури та реалізації перспективних проектів державно-приватного партнерства в Україні, передає пресслужба відомства.
За словами міністра інфраструктури Владислава Криклія, від концесії вокзалів переваги отримають всі. Держава і місцеві органи влади – додаткові робочі місця і податки, концесійні платежі. «Укрзалізниця» – зменшення збитків, оновлення і розвиток інфраструктури. Інвестор – прибуток. Споживачі – якісно новий публічний простір, а також нові послуги й додатковий комфорт.
Нагадаємо, в «Укрзалізниці» вирішили оцифрувати столичний центральний вокзал з метою створення загальної схеми. На ній повинні бути відбиті всі наявні локації, які орендарі можуть використовувати, а сама компанія – отримати прибуток.
Також раніше ми написали про те, що «Укрзалізниця» витрачає гроші на сумнівні тендери.