Експерт розповів, чому київське метро не може бути збитковим

Поділитися:

Експерт громадської кампанії «Євро-Патруль» В’ячеслав Коновалов повідомив, що столичне метро не можна вважати збитковим, тому всередині інфраструктури «Київського метрополітену» розміщується багато платної реклами.

«У Києві та в столичному транспорті є рекламний ринок. Також в метро є продаються рекламні площі. Як я розумію, місто заробляє великі гроші на рекламу в столичному метрополітені – близько 500 млн грн на рік. Але отримані від реклами гроші йдуть не в міськадміністрацію, а в приватну структуру, організовану при міськадміністрації. Ми вивчали цю ситуацію силами «Євро-Патруля». У метро конкретно під рекламу використовують близько 600 вагонів. У кожному кілька десятків рекламних наклейок. Плюс на стінах метрополітену вздовж ескалаторів розміщується реклама, і на стінках станцій метро біля перону теж розміщується платна реклама. Ось це все і приносить близько 500 млн грн », – сказав аналітик.

Крім того, економіст переконаний, що міська влада повинна дотувати метрополітен з доходів від реклами в метро.

«Коли у керівництва« Київського метрополітену »журналісти запитують« Чому ви знову підвищуєте вартість проїзду, адже ви заробляєте на рекламі? », Там відповідають, що це не метро заробляє, а якась приватна структура при міськадміністрації. Логічно було б очікувати, що якщо ця структура підконтрольна міськадміністрації, то за ці гроші і повинні частково дотувати метрополітен, і тоді виявиться, що метро перестане бути збитковим. І ось якщо так буде, то і тарифи на проїзд підвищувати не треба, тому що адже гроші за рекламу в метро цілком можуть покрити частину витрат », – резюмував експерт.

Нагадаємо, що ціна проїзду в метрополітені міста Києва може зрости до 16-20 грн за поїздку в один кінець. Про це зробив заяву виконавчий директор Асоціації перевізників Київщини Олексій Павленко. Однак столична влада тут же відреагувала, заявивши, що підвищення вартості проїзду в метро найближчим часом не буде.

Раніше повідомлялося, що в минулому, 2020 року істотно зменшився пасажиропотік Київського метрополітену. Про це повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу