Протягом січня-жовтня цього року інспектори «Укртрансбезпека» перевірила понад 590 тисяч транспортних засобів і нарахували майже 111 млн грн плати за перевантаження. Про це повідомили в Мінінфраструктури.
«Посилений ГВК на українських дорогах триває! За підсумками 10 місяців цього року співробітники «Укртрансбезпеки» у співпраці з Нацполіцією нарахували майже 111 млн гривень плати за перевантаження. З них понад 11 млн гривень — тільки в жовтні. Протягом останнього місяця фахівці перевірили близько 90 тисяч транспортних засобів, майже в 3,5 рази більше в порівнянні з жовтнем минулого року», — зазначили в Міністерстві.
Зокрема, у жовтні було складено 1360 актів порушень габаритно-вагових параметрів.
В «Укртрансбезпеці» вважають, що посилення габаритно-вагового контролю — це захист українських доріг від руйнівного впливу перевантажених вантажівок. Тому зараз по всій країні йде робота з облаштування комплексів автоматичного габаритно-вагового контролю «Зважування в русі» (WiM).
Дмитро Беспалов, один з експертів, у своєму коментарі «Першому Діловому» говорить про те, що точну оцінку ситуації дати досить складно. Будь-яка техніка в руках непрофесіонала може давати збій.
До того ж експерт каже, що фури, за фактом, навантажують не самі водії-далекобійники, тому і карати треба не їх. Таке ставлення до доріг — це недозволена ситуація в країні. У країни є всі важелі, щоб регулювати всю ситуацію. Знищення українських доріг якоюсь мірою є знищенням економіки та навіть майбутнього для всієї країни.
Раніше повідомлялося про те, що вагові комплекси планували закуповувати ще у 2019 році.
Також ми писали й про те, що держава заробила на перевантажених фурах 111 млн гривень.