З середи, 1 липня, Національний банк України офіційно прийме на себе роль регулятора щодо тих фінансових установ, які виходить за рамки банківського сектора, зокрема, ломбардів. З цього моменту Нацбанк буде приймати на зазначені заклади скарги з боку українських клієнтів, повідомляє прес-служба НБУ.
“Ми починаємо приймати і обробляти звернення громадян про роботу фінансових, страхових, лізингових, факторингових компаній, ломбардів та кредитних спілок“, – йдеться в повідомленні.
Вказується, що в разі неналежного обслуговування клієнт повинен написати скаргу на ім’я керівника того чи іншого закладу і в разі ігнорування прохання, слати лист безпосередньо в НБУ.
У своєму повідомленні національний регулятор вказав, що всі відповідні листи відомство буде приймати по гарячій лінії колл-центру 0800505240, а також по електронній пошті [email protected].
У регуляторі пообіцяли відповідати всім українцям протягом п’ятнадцяти днів з моменту отримання скарги. В особливих випадках цей строк може охопити тридцять днів.
Нагадаємо, що недавно Національний банк України поінформував про нові правила оповіщення клієнтів. Так, все банки країни повинні сповіщати своїх клієнтів про зміну тарифів на грошові перекази не пізніше ніж за 30 днів.
Також раніше Верховний суд України частково задовольнив касаційну скаргу Національного барна в справі про банкрутство щодо банку «Новий».