В Євросоюзі пропозиція на нові автомобілі набагато йде попереду попиту. Тому багато автогігантів в ЄС можуть припинити своє існування.
Про це 19 жовтня пишуть світові ЗМІ з посиланням на відомості, представлені Європейською асоціацією виробників автомобілів.
Згідно з цими даними, в ЄС 298 заводів, на яких збирають авто і роблять двигуни для машин. З них 28 підприємств збирають легкі комерційні машини, 58 заводів виробляють великі вантажівки, на 58 підприємствах роблять автобуси, на 71 заводі збирають двигуни і 142 підприємства призначені для збірки легковиків.
За кількістю автомобілезаводів країни, включаючи РФ, розташувалися так: Німеччина – 42 підприємства, Франція і Росія – по 31 заводу, Великобританія – 30 заводів, Італія – 23 і Туреччина – 17.
В автомобілебудуванні зайнято 13 мільйони 800 тисяч чоловік.
В Асоціації констатують, що навіть до пандемії COVID-19 автозаводів було так багато, що пропозиція йшло далеко попереду попиту. А після початку коронавируса і поготів.
Робиться висновок, що європейські підприємства з виробництва авто можуть в будь-який момент закритися. Однак на шляху цієї економічної доцільності в Європі стають уряди і профспілки.
Нагадаємо, результат українського автомобілебудування в травні поточного року скоротився вчетверо до аналогічного місяця 2019 – до 126 од.
Також раніше ми показали репортаж про те, що коронавірус б’є по автомобільній промисловості.