Транс’європейський експрес врятує довкілля. Про це повідомляють журналісти “Першого Ділового” телеканалу.
Відновити залізничний маршрут 1960-х років закликають країни Євросоюзу. Про це йдеться у спільному звіті екологічних організацій Німеччини, Польщі, Іспанії та Франції, повідомило видання “The Guardian”.
Найперше, заради досягнення вуглецевої нейтральності до 2050-го року. Колись європейські кордони перетинали 365 колій, нині працюють лише 149.
А частка пасажирських перевезень у структурі логістики ЄС – лише 8%, на тлі зростання популярності авіаперельотів. Транс’європейський експрес функціонував із 1957-го року.
Залізницею курсували спеціально побудовані поїзди – головно, вагони першого класу. Мережу призупинили у 80-х роках минулого століття, замінивши локомотивами Євростар, а згодом – високошвидкісними поїздами.
Пропозиції щодо створення нової інфраструктури ще торік восени висловив міністр транспорту Німеччини Андреас Шоєр.
Своєю чергою екологи відзвітували – приміром, під час перельоту з Парижа до Берліна у повітря викидається вшестеро більше вуглекислого газу, ніж під час подорожі потягом.
Наразі пропонують з’єднати коліями декілька столиць – Варшаву, Вільнюс, Прагу, Копенгаген, Берлін, Брюссель, Париж, Мадрид і Лісабон.
Нагадаємо, що в державному комітеті з прав розвитку і реформ Китайської народної республіки розробили план з будівництва високошвидкісної залізниці. Об’єкт буде побудований в північно-західній провінції Шеньсі.
Відомо також, що обсяг інвестицій в цей проект – понад 55 млн юанів, що в доларовому еквіваленті становить близько 8 млрд. Дорога з’єднуватиме два міста – Сіань і Яньань, при цьому головне її завдання в розвитку західних регіонів країни.