“Укравтодор” в 2021 році добудує всі з’їзди з Дарницького залізнично-автомобільного мосту в Києві через Дніпро.
Відповідний меморандум підписав глава “Укравтодору” Олександр Кубрак з Володимиром жмаки – головою правління АТ “Укрзалізниця”, на балансі якого знаходиться міст.
В Офісі Президента повідомили, що роботи почнуться вже влітку. І будуть завершені до кінця 2021 року.
На мосту необхідно доопрацювати освітлення і з’їзди на лівому березі Дніпра.
Мінінфраструктури в 2018 році оцінювало вартість добудови Дарницького моста в 30 млн євро.
Заступник керівника Офісу президента Кирило Тимошенко піддав критиці владу столиці за слабку зацікавленість у добудові моста.
“Якщо Київ не йде в” Велике будівництво “, то” Велике будівництво “йде в Київ”, – заявив він.
Заступник голови Офісу президента знову нагадав, що “Укравтодор” готовий також в стислі терміни завершити будівництво Подільсько-Воскресенського моста, якщо київська влада погодиться передати йому цей проект зі свого балансу.
Свою думку з цього приводу висловив Олександр Кубрак, глава «Укравтодору».
“Ми одночасно оголошували про те, що готові допомогти в будівництві Подільсько-Воскресенського моста, Дарницького моста, а також мають намір реконструювати міст Патона і Південний.
Ми підписали меморандум з УЗ. Як зазначав пан Жмак, вони логістична компанія, а не будівельна. У цьому меморандумі ми як “Укравтодор” допомагаємо своєю експертизою. Ми взяли багато об’єктів собі на баланс, тому для нас це не нова ситуація. В цьому році ми добудували багато великих і маленьких мостів “, – говорить експерт.
За Дарницького моста, Олександр Кубрак зазначає, що Укравтодор взявся за нього недавно. Дарницький міст з 2010 року стоїть в незмінному стані. Чому влада досі не знайшла коштів на нього, ніхто не знає.
“Алгоритм буде простий: ми допомагаємо Укрзалізниці на всіх етапах цього проекту. Відбуватиметься коригування цього проекту, далі буде експертиза, тендер, який визначить підрядну організацію, яка буде добудовувати, а потім і саме будівництво. Все це буде завершено до кінця 2021”, – зазначає фахівець.
Олександр Кубрак зазначає, що для Укравтодору – це велика подія. Адже це великий проект, який вперше підписаний між Україною і ЄБРР. У ньому буде введений комплексний підхід щодо державних закупівель, антикорупційних заходів, він буде сертифікований експертами.
“На наступному тижні ми плануємо провести зустріч з консультантами, коли починається сам проект. Ми маємо великі очікування щодо експертність консультантів ЄБРР”, – говорить фахівець.
На думку Кубракова, питання картелізації більше є питанням конкуренції. Адже в багатьох країнах є кілька компаній, які ділять весь ринок. На складних великих проектах повинні працювати професіонали з великим досвідом.
“Ми вводимо систему е-road, реєстри асфальтобетонних заводів, хочемо ввести електронну тендерну документацію. До кінця року ми плануємо все це зробити”, – резюмує експерт.