В «Укртрансбезпеці» повідомили, що 17 січня 2022 року може набути чинності наказ про позбавлення АТ «Укрзалізниця» ліцензії на перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів залізничним транспортом.
«Наказ №1044 від 30 грудня 2021 року набирає чинності 17 січня 2022 року, згідно з частиною четвертою статті 16 закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», — йдеться у повідомленні.
Однак, наказ може бути скасований, якщо буде усунуто невідповідність ліцензійним вимогам.
«Фахівці «Укртрансбезпеці» Міністерства інфраструктури та «Укрзалізниці» працюють над усуненням таких невідповідностей», — зазначили в «Укртрансбезпеці».
Подробиці теми розповів співзасновник залізничної платформи «Marketplace Railway Logistics» Олександр Шульц в ефірі телеканалу «Перший Діловий».
«Минулого року, у серпні, закупили 129 тисяч тонн рейок, а мають закуповувати у 1000 разів більше. Тобто у 2020 році мали відремонтувати 9,5 тисячі кілометрів головного ходу. Для цього потрібно було купити 100 тисяч тонн рейок, а в нас за останні роки закуповується від 30 до 80 тисяч тонн. Усі порушення йдуть від інфраструктури», — пояснив експерт.
За словами експерта, минулого року було 287 аварій причина яких криється в інфраструктурі. 30% аварій були через вагони, які за словами експерта, потрібно вже списувати.
«У дуже тяжкому стані все перебувати — і інфраструктура, і локомотиви, і вагони. Минулого року було лише 287 аварій, і причина йде від інфраструктури, вагонів тих самих локомотивів. 30% аварій через вагони, які пора вже списувати», — каже експерт.
Раніше ми повідомляли, що пасажирські вагони «Укрзалізниці» зношені більше ніж 92%.
Також писали про те, що під час перевірок в УЗ Державна аудиторська служба виявила порушень на 61 млрд грн.