В “Укрзалізниці” заявляють, що в разі зупинки поставок дизельного палива із заводів РФ та через ремонт на Мозирському НПЗ Білорусі – з травня ключові напрямки поставок нафтопродуктів перерозподілять і значну частину транспортуватимуть через морські порти.
Як розповіло керівництво компанії, такий варіант розглянули на нараді в Міністерстві економіки. В “Укрзалізниці” запевняють, що мають всі необхідні для цього ресурси. З портів можливе щомісячне перевезення до 200 тисяч тонн нафтопродуктів. У планах – наростити відповідні потужності залізниці. Наразі робочий парк “Укрзалізниці” налічує 1,3 тисяч цистерн, зокрема, 952 – для транзиту світлих нафтопродуктів. Очікується, що у травні-червні відремонтують ще близько 300 цистерн щомісяця.
За інформацією Мінекономіки, на даний момент дефіциту дизпалива на ринку немає. А трейдери заявляють про заплановане на травень збільшення поставок, зокрема, за рахунок морського транспорту, з Білорусі, Литви, Угорщини, а також Туреччини.
Раніше ми повідомляли, що Україні у травні загрожує нестача дизельного палива у зв’язку з зупинкою поставок із заводів “Роснефти” та плановим техобслуговуванням з 15 травня на Мозирському НПЗ (Білорусь), пише Reuters, посилаючись одразу на п’ять трейдерів-джерел.
Також ми писали, що запаси дизелю повністю вичерпалися і “Укрзалізниця” була змушена укласти новий договір та в екстреному порядку закупила 50 тисяч тонн палива в “Анвітрейду” на 1 мільярд 350 мільйонів. Тим самим переплативши немалу суму грошей.