Навести лад із напіввагонами та зерновозами «Укрзалізниця» має до 2031-го року. Раніше цей граничний термін мав позначку 2028-ий рік. Про це повідомили у Мінінфраструктури, інформує телеканал «Перший Діловий».
Планується скорочувати терміни продовження експлуатації найбільш поширеного рухомого складу. Заборонити таке для зерновозів та напіввагонів планується з 2031 року. А от з наступного року уже буде встановлений граничний термін експлуатації напіввагонів – на рівні 44 роки. Їхній нормативний термін служби – 22 роки. Зерновози можна буде використовувати 45 років, це на 2 роки більше, аніж планувалося дозволити від початку. Їхній нормативний термін експлуатації 30 років.
Раніше 19-го листопада міністр інфраструктури Олександр Кубраков заявив, що до кінця листопада підпише наказ Мінінфраструктури про порядок списання вантажних залізничних вагонів із перевищеним терміном нормативної експлуатації. Він також висловив сподівання, що вантажоперевізники та вагонобудівники підпишуть спільний меморандум із Мінінфраструктури щодо оновлення вагонного парку в країні.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» продовжує залишатися в центрі корупційних скандалів. На цей раз через незаконну закупівлю газу.
Раніше ми писали про знайдену СБУ нову схему розкрадання коштів на УЗ. Згідно з експертизами, махінації завдали збитків компанії у розмірі 2 млн грн.