Виплату і нарахування допомоги по безробіттю в Україні будуть піддавати багаторівневої перевірки. Інформацію про особу, яка втратила роботу, перевірять в податковій, МВС, кількох Міністерствах і в Пенсійному фонді. Тільки після цього може бути винесено рішення про надання допомоги від держави у зв’язку з тимчасовим безробіттям.
Відомо, що постанова Міністерства фінансів України «Про затвердження Методики проведення верифікації виплат по безробіттю» набрало чинності з 6 квітня 2021 року. Як розповіли в Мінфіні, постанова прийнята з метою забезпечити єдиний підхід до верифікації страхових виплат за рахунок Фонду державного соцстрахування на випадок безробіття.
Слід зазначити, що суть зазначеної верифікації полягає в тому, що дані, які були надані Державною службою зайнятості необхідно буде порівняти з даними з інших відомств. Якщо не буде виявлено ніяких відхилень, то людина отримає право на грошову допомогу.
Крім того, в рамках перевірки дані по кожній конкретній особі, котра отримує і претендує на отримання допомоги по безробіттю, повинні будуть надати Державна податкова служба, Міністерство внутрішніх справ, Міністерство освіти і науки, Міністерство юстиції, Міністерство соціальної політики і Пенсійного фонду.
Нагадаємо, що новий закон набрав чинності в Україні. Так, в уряді розширили допомогу безробітним не тільки на період інших карантинів, але і на випадок надзвичайних ситуацій. Відповідний закон сьогодні вступив в силу.
Раніше повідомлялося, що так звані карантинні гроші на даний момент отримали вже понад 500 тис. Українських громадян – це і підприємці, і наймані працівники, які подали заявки на гроші. Однак відомо також, що допомогу давали не всім. Головними причинами в ситуації з відмовою служили неправильне оформлення самої допомоги або ж наявність порушень в процесі оформлення підприємства.