За 2020 рік наша країна зменшила частку імпорту дизельного палива з РФ і Білорусі на 6,5%. При цьому Україна наростила імпорт з країн Євросоюзу і Азії. Про це повідомив заступник міністра економіки, торговий представник Тарас Качка.
“Частка країн СНД скоротилася з 83,5% до 77% від усього імпорту дизеля. Частка ЄС зросла за рік з 12,5% до 15%, а Азія (Туреччина, Ізраїль і Індія) виросла з 4% до 8% в структурі імпорту “, – написав чиновник.
Відомо, що в абсолютних обсягах імпорт дизеля в Україні за 2020 рік скоротився на 167 тис. Тонн – і склав 6,088 млн т.
Так, головним постачальником дизельного палива продовжують залишатися Росія і Білорусь. Однак з країн СНД імпорт скоротився:
- з Білорусі – на 293 тис. тонн,
- з РФ – на 163 тис. тонн,
- з Туркменістану – на 54 тис. тонн.
Крім того, імпорт зріс з Туреччини, Литви та Греції. Загальний імпорт з ЄС склав 902 тис. Тонн. Ще 482 тис. Тонн Україна імпортувала з Ізраїлю та Індії.
Нагадаємо, що в січні 2021 року в Україну було завезено більше ніж 366 тисяч тонн дизпалива. У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року ця майже на 24% більше. Такі дані опублікували в «Консалтинговій групі А – 95» після проведеного дослідження.
Раніше повідомлялося, що в січні цього року збільшився обсяг імпорту вершкового масла в Україну – до 450 тонн. Як відзначають експерти, імпорт вдалося наростити виключно завдяки поставкам з Білорусі.