У Аналітичному центрі DiXi Group впевнені, що ситуація з подорожчанням газу була очікуваною, але побутові споживачі в Україні виявилися до цього не готові. Оскільки в країні немає публічної системи моніторингу ситуації на ринку газу та інформаційної допомоги для споживачів.
«Один з варіантів – це договір з фіксованою ціною на рік або сезон, тоді як зараз більшість споживачів платять за контрактами, де розцінки на газ змінюються щомісяця. Але населення не отримало достатньо інформації, як вести себе в нових ринкових умовах », – кажуть експерти Центру.
Слід зазначити, що інформування та моніторинг повинні відбуватися незалежно від настроїв споживачів або керівних вказівок з боку влади.
«Момент перший – це інформування, момент другий – моніторинг ринку повинен відбуватися постійно і не залежати від вказівок уряду або вулиці. Потрібно постійно відстежувати, яку маржу собі виставляють постачальники, чи не занадто вона висока, і тоді вже на це реагувати », – резюмують фахівці.
Нагадаємо, що в прес-службі Державного фінансового моніторингу повідомили, що 20 січня відбулося підписання угоди про співпрацю між Держфінмоніторингом та Комісією з регулювання азартних ігор і лотерей.
Раніше повідомлялося, що у фракції «Слуга народу» збираються направити на розгляд Верховної Ради законопроект, який би встановлював умовою роботи газорозподільних компаній на ринку наявність мінімум 100 тис. абонентів.