У Європейському Союзі за рік ринок нових легкових автомобілів скоротився на 23,2%. Йдеться про показник липня 2021 року проти липня 2020-го. Це випливає зі звіту Європейської асоціації автовиробників щодо рівня продажу нових легкових авто у Європі за 8-м місяців поточного року.
Зазначається, що у липні в ЄС загалом було продано 823 949 автомобілів.
Примітно, що саме на найбільших ринках Євросоюзу падіння попиту було значнішим. На ринку Німеччини – на 24,9%, Франції – на 35,3%, Іспанії – на 28,9%, Італії – на 19,2%, Польщі – на 8,4%.
В останній літній місяць у ЄС падіння продажів становило 19,1%, до 622,9 тисяч авто. На ринку Німеччини – на 23,0%, Франції – на 15,0%, Італії – на 27,3, Іспанії – на 28,9%.
Лідером серед виробників у серпні залишався концерн Volkswagen Group: продав понад 167 тисяч авто (-15,8%). Далі йде Stellantis (понад 112 тисяч авто). На третьому місці – Hyundai Group (понад 58,7 тисяч), падіння продажів становило 6,5%. Це допомогло компанії обійти обійти Renault Group (понад 54,6 тисяч машин; мінус 26%). На п’ятому місці – BMW Group (8,1 тисяч авто, мінус 19,5%).
Відтак, у січні-серпні поточного року в країнах Євросоюзу продажі нових авто на 11,2% вищі, ніж було у цей період минулого року.
У вересні, авторинок Німеччини зріс на 2,5%, Франції – на 12,8%, Італії – на 30,9%, Іспанії – на 12,1% більше авто порівняно з вісьмома місяцями 2020 року.
Раніше ми повідомляли, що українські чиновники за гроші платників податків підтримують білоруських виробників.
Також ми писали, що українцям хочуть компенсувати підтримку національного виробника.