Справа “Мотор Січі” обрастає новими деталями. Деякі з них стосуються значно ранішього періоду існування підприємства, ніж часи продажу акцій компанії Богуслаєвим китайським інвесторам, повідомляють журналісти телеканалу “Перший Діловий“.
Ідеться про події 27-річної давнини, коли підприємство мало іншу назву. А першим в історії незалежної України головою Фонду держмайна – був Володимир Прядко, який влітку 1993 дозволив приватизацію раніше державного заводу “Моторостроитель” у Запоріжжі, що пізніше й перейменували у “Мотор січ”. У 2021-му почалося слідство, за даними якого під час приватиації заводу було скоєно низку незаконних дій. Серед іншого, Прядко на місяць затягнув з термінами формування комісії і незаконно призначив представником ФДМ в інвентаризаційній комісії гендиректора “Мотор Січі”.
Також, твердять слідчі – сама інвентаризація підприємства відбувалася з низкою порушень та заниженням вартості активів. У рішенні суду вказано суму збитків державі, що становить більше 18 мільярдів гривень. Утім, термін притягнення до відповідальності вже давно сплив. Тож Печерський суд Києва звільнив Прядка від відповідальності і справу закрив. У березні цього року суд заарештував 100% акцій Мотор січі і передав іїх в управління АРМА.
Нагадаємо, що Антимонопольний комітет знову розгляне заявку китайських інвесторів на придбання акцій українського підприємства.
Раніше повідомлялося про те, скільки вимагає Китай у справі «Мотор Січі». Китай намагатиметься отримати від України 3,6 мільярда доларів у справі «Мотор Січі». Йдеться про відшкодування за зрив продажу китайським інвесторам підприємства авіамоторної галузі.