У Нацкомісії з держрегулювання у сферах енергетики та комунпослуг виступають за необхідність тотального перегляду житлово-комунальних боргів українських споживачів перед надавачами послуг.
Там вважають, що потрібно дослідити, коли вони виникли, їхню глибину та період виникнення. Адже приріст боргів навіть, згідно з європейською статистикою, не повинен перевищувати 2% за період. Відтак, атипове зростання боргів споживачів вимагає їх деталізації.
Також у Нацкомісії припускають, що значна частина боргів виникла через погану комунікацію надавачів послуг зі своїми споживачами. Там переконані, що надавачі послуг мають бути зацікавлені у тому, щоб їм платили своєчасно. А для цього необхідно вести комунікацію зі споживачами, зокрема, допомагаючи оформити субсидію чи пропонуючи розрахунок на виплат.
Нагадаємо, за даними Держстату, з жовтня по листопад минулого року рівень боргу громадян за ЖКГ підвищився на 18,6%, загалом заборгували понад 60 млрд грн.
Також ми раніше писали, українцям заборгували за лікарняні 1,6 млрд гривень.