У Національному банку України пояснили, що потрібно робити українцям з непотрібними послугами банків. Про це повідомляє пресслужба Нацбанку.
Останнім часом українські громадяни часто стикаються з ситуаціями, коли представники їх банків буквально нав’язують їм використання не потрібного сервісу послуг.
При цьому найчастіше справа стосується кредитних карток і кредитних лімітів.
В НБУ кажуть, що відповідно до закону “Про банки та банківську діяльність”, ніхто не має право нав’язувати вам такі послуги, якщо ви не зацікавлені.
Більш того, при оформленні дебетової карти українці навіть можуть взагалі відмовитися від кредитки.
У разі зловживань, клієнт може написати офіційну скаргу на ім’я керівника фінансової установи.
Нагадаємо, що недавно стали відомі підсумки тендера на надання українським банкам рефінансування з боку Національного банку України.
Відомо, що в рамках тендера НБУ позитивно відповів на заявки щодо рефінансування відразу 10 українських банків. Зокрема, мова йде про отримання рефінансування строком до 5 років.