У 2022 року в Україні відремонтують понад 600 км залізничних колій

Поділитися:

Український уряд має доволі амбітні плани на 2022 рік у сфері інфраструктури в рамках президентської програми «Велике будівництво». Зокрема, цьогоріч мають намір відремонтувати понад кілька сотень кілометрів залізничних колій.

Про це повідомив глава Кабінету міністрів Денис Шмигаль у Телеграм-каналі, оприлюднивши перелік проєктів для реалізації.

Плани та наміри наступні:

  • продовження будівництва та ремонту шляхів: цьогоріч заплановано щонайменше 5 тисяч кілометрів шляхів доріг;
  • запуск проєктів державно-приватного партнерства у будівництві доріг; подальше встановлення більшої кількості WIM-систем на шляхах, тобто зважування в русі;
  • ремонт близько 600 кілометрів колій, електрифікація нових ділянок, а також оновлення рухомого складу залізниці;
  • запуск проєкту «Велика термомодернізація» (щонайменше пів тисячі енергоефективних проєктів за рахунок Фонду енергоефективності, запланована термомодернізація 5 тисяч будинків;
  • втілення проєкту «Велика реставрація»;
  • подальша реалізація президентської програми «Зелена країна»;
  • розвиток транспортних стратегічних хабів (проєкти з розвитку інфраструктури, будівництво аеропортів, з яких два – на Сході країни);
  • створення Фонду внутрішніх водних шляхів, який фінансуватиме модернізацію річкової інфраструктури країни.

Варто зауважити, що самі чиновники з Мінфіну покривають корупційні схеми закупівель для електрифікації Укрзалізниці. Було встановлено, що багато років УЗ купує продукцію для електрифікації шляхів сполучення (опори, шпали) низької якості за державні гроші у власних підприємств без будь-яких тендерів, за незрозумілими цінами.

Своєю чергою, експерти наголошують про критичність ситуації у ПАТ «Укрзалізниця», особливе занепокоєння викликає зношеність інфраструктури та рухомого складу. Необхідна заміна більшої частини опор, які відслужили гарантійний термін 30-40 років, деякі стоять вже 50-60 років. Електрифікація залізниці проводилася у 60-70 роках минулого століття. В її модернізацію та розвиток протягом 30 років майже не вкладали грошей. Зокрема, 7% магістральних залізничних колій України експлуатуються з простроченим терміном капітального ремонту, а знос тягових підстанцій та контактної мережі становить понад 65%, частка колії з вичерпаним терміном служби — 78%.

Читайте також
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу
28 Лютого 2022 року - 9:44
Україна вже знищила 29 літаків РФ