Вихід світового ринку титану зі спаду, причиною якого стали епідемія коронавірусу і різке падіння міжнародних авіаперевезень в минулому році, відбудеться завдяки азіатським країнам. Такий прогноз дає консалтингова компанія Roskill.
За її даними, близько половини попиту на титанову продукцію в світі припадає на цивільне і військове авіабудування, яке дуже сильно постраждало від коронавірусної кризи.
Проте, аналітики очікують, що світова галузь пасажирських авіаперевезень повернеться на докризовий рівень в 2023 році. Відновиться попит на нові літаки, який буде знову збільшуватися на 3-5% в рік.
Основним джерелом зростання в найближчі роки буде виступати Китай. Наприклад, китайська компанія Civil Aviation Administration of China планує до 2035 р побудувати 215 нових аеропортів і закупити 8,6 тис. літаків на загальну суму близько $ 1,4 трлн. За оцінками компанії, в найближчі двадцять років пасажиропотік в китайській цивільній авіації буде додавати, в середньому, 5,5% в рік.
Важливу роль у відновленні світового авіабудування повинні зіграти і країни АСЕАН. За оцінками, до 2040 р їм знадобиться близько 4,4 тис. нових літаків.
Раніше ми писали, що в Україні вперше на відкритих електронних торгах продадуть спецдозвіл на розробку покладів титанової руди, інформують у Держслужбі геології та надр.
Також, віце-прем’єр-міністр та міністр з питань стратегічних галузей промисловості України Олег Уруський пропонує розширювати сферу використання титану у різних сферах та підвищувати якість його обробки.