Кожен шостий літр, залитий в бак наших автомобілів — контрафакт. Експерти констатують, що контролюючим органам і правоохоронцям бракує сил, аби не допустити фальсифікований бензин на роздрібний ринок, передає «Перший Діловий».
Фахівці зазначають, що виробники «бадяги» постійно пристосовуються до нових умов, і якщо раніше для підробленого пального використовували етанол, то нині тіньовий сектор спеціалізується на розчинниках, як і підвищують октанове число.
Втрати держбюджету від таких оборудок оцінюються у понад 4 мільярди гривень.
Раніше ми повідомляли, що Україна може запровадити акцизний податок на імпорт розчинників, що можуть використовувати для виробництва неякісного пального. У Верховній Раді зареєстровано відповідний законопроєкт №6299.
Також ми писали, що СБУ викрила чергову схему з фальсифікату палива.