Швидкісну залізницю між Одесою і Києвом не будуватимуть

Поділитися:

Грошей на проект швидкісної залізниці між Одесою і Києвом в уряді не знайшли. Крім того, українська влада вважає, що така дорога не буде затребувана. Замість цього кошти будуть витрачати на реконструкцію і розвиток вже існуючої автодороги М05 «Одеса – Київ» з доведенням її до стандартів автобану з дозволеною швидкістю в 130 кілометрів на годину.

За словами експертів, нинішня залізниця значно довше автомобільної – 655 кілометрів проти 480. А наявність по «осі» автомагістралі всього одного порівняно великого міста – Умані, робить будівництво швидкісної залізниці по найкоротшому шляху безперспективним – оскільки це торкнеться, в результаті, інтереси всього 5-6 мільйонів осіб, в основному жителів Києва, Одеси і околиць. А великі інвестори не горять бажанням вкладатися в такий проект.

Слід зазначити, що раніше в Мінінфраструктури анонсували видачу кредиту Китаєм на будівництво швидкісної залізниці між Одесою і Києвом. Однак, такі інвестиції могли бути реалізовані тільки у вигляді китайського кредиту для української держави, яке потім реалізує залізничний проект.

Нагадаємо, що залізничний концерн Deutsche Bahn на своєму рекрутинговому порталі опублікував оголошення про пошук в Україні електромонтерів контактної мережі для проектів електрифікації залізниць в Німеччині.

Раніше повідомлялося, що 56 млн доларів відсудив «Ощадбанк» у «Укрзалізниці». Це – борги дочірньої компанії перевізника – Донецької залізниці.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу