Грошей на проект швидкісної залізниці між Одесою і Києвом в уряді не знайшли. Крім того, українська влада вважає, що така дорога не буде затребувана. Замість цього кошти будуть витрачати на реконструкцію і розвиток вже існуючої автодороги М05 «Одеса – Київ» з доведенням її до стандартів автобану з дозволеною швидкістю в 130 кілометрів на годину.
За словами експертів, нинішня залізниця значно довше автомобільної – 655 кілометрів проти 480. А наявність по «осі» автомагістралі всього одного порівняно великого міста – Умані, робить будівництво швидкісної залізниці по найкоротшому шляху безперспективним – оскільки це торкнеться, в результаті, інтереси всього 5-6 мільйонів осіб, в основному жителів Києва, Одеси і околиць. А великі інвестори не горять бажанням вкладатися в такий проект.
Слід зазначити, що раніше в Мінінфраструктури анонсували видачу кредиту Китаєм на будівництво швидкісної залізниці між Одесою і Києвом. Однак, такі інвестиції могли бути реалізовані тільки у вигляді китайського кредиту для української держави, яке потім реалізує залізничний проект.
Нагадаємо, що залізничний концерн Deutsche Bahn на своєму рекрутинговому порталі опублікував оголошення про пошук в Україні електромонтерів контактної мережі для проектів електрифікації залізниць в Німеччині.
Раніше повідомлялося, що 56 млн доларів відсудив «Ощадбанк» у «Укрзалізниці». Це – борги дочірньої компанії перевізника – Донецької залізниці.