«Щоб створити в Україні приватну тягу на залізниці, потрібно упорядкувати інфраструктуру» – експерт

Поділитися:

Державна служба з безпеки на транспорті («Укртрансбезпека») відновила дію ліцензії акціонерного товариства «Укрзалізниця» на перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів залізничним транспортом.

Про це йдеться у повідомленні служби.

«12 січня Укртрансбезпека отримала від Укрзалізниці заяву з відомостями про усунення підстав, які спричинили зупинення дії ліцензії. Укртрансбезпека також отримала від Укрзалізниці квитанцію про сплату штрафу, передбаченого Кодексом України про адміністративні правопорушення”, – йдеться у ньому.

Згідно з повідомленням, дані, надані компанією, свідчать про усунення у повному обсязі значної частини невідповідностей.

«У процесі усунення знаходяться невідповідності, що тривало перебували поза увагою керівництва цього товариства та виправлення яких потребує значних фінансових витрат. Враховуючи позитивну динаміку усунення невідповідностей, Укртрансбезпекою прийнято рішення про відновлення дії ліцензії Укрзалізниці. Усунення невідповідностей контролюватиметься «Укртрансбезпекою» щомісяця, а також буде включено до переліку питань подальшої планової перевірки», – йдеться у повідомленні.

Про це говорили в ефірі на телеканалі «Перший Діловий» зі Станіславом Гвоздіковим, заступником директора з євроінтеграції ДП «ДерждорНДІ.

«Кредити з’являються… Так, на мою думку – це добре. Тому що, якби в Укрзалізниці не було кредитного рейтингу – ніхто б не вірив в УЗ чи гарантію нашої держави, ніхто б грошей не давав. А так, як вірять – дають гроші. Знак хороший, головне – виправдати надану довіру кредиторів – господарям грошей потрібно буде повертати вчасно взяті у них гроші», – розповів фахівець.

За його словами, щоб розвивалася інфраструктура УЗ у країні – потрібно залучати кошти зі всіляких джерел.

«Розвивати інфраструктуру без залучення ресурсів із різних джерел – що розраховувати на один бюджет? Потрібно й акціонерний капітал залучати. Тоді в найближчому майбутньому зможемо дійти до тієї ж приватної тяги. Але щоб до приватної тяги дійти – потрібно спочатку привести в належний порядок інфраструктуру», – зазначив експерт.

Підписуйтесь на Перший Діловий телеканал в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу
28 Лютого 2022 року - 9:44
Україна вже знищила 29 літаків РФ
24 Лютого 2022 року - 14:14
Які саме обмеження буде скасовано - невідомо