Міністр інфраструктури заявив, що багато компаній, в тому числі і великі інвестори, які вкладають гроші в портову інфраструктуру, зацікавлені в річкових перевезеннях.
Чиновник вважає, що такий вид транспорту є більш дешевим і екологічним. Крім того, це економія на ремонтах доріг.
«Наша мета – втричі збільшити обсяг річкових перевезень за наступні 5 років», – зазначив міністр інфраструктури.
Відомо, що закон нарешті прийняли. У відомстві очікують, що в наступному році отримають частину грошей від дорожнього фонду (близько 1%), яка буде фінансувати саме річкові перевезення. Крім того, міністр вважає, що річкові перевезення – це альтернатива дорожньому транспорту, який часто завантажений вранці і ввечері.
Нагадаємо, що Європейська бізнес асоціація (ЄБА) заявила, що її хвилює ситуація з приводу законопроекту про внутрішній водний транспорт.
Представники ЄБА зазначають, що на сьогодні текст законопроекту не узгоджений з представниками бізнесу – попри публічні заяви комітету ВРУ з питань транспорту про те, що перед другим читанням буде проведена зустріч з профільним бізнес-спільнотою з метою обговорення найбільш гострих зауважень.
Раніше повідомлялося, що в 2020 році обсяг транспортувань вантажів річковим транспортом в країні значно зменшився.
Як показують дані Держстату, з січня по вересень включно вантажоперевезення річковим транспортом в Україні скоротилися до 2, 52 мільйони тонн – це на 11, 7 відсотків менше, ніж за 9 місяців 2019 року.