Регулятор розповів, на що скаржаться клієнти мікрокредитних організацій

Поділитися:

У Національному банку розповіли, на що скаржаться клієнти мікрокредитних організацій. За цією інформацією, відтоді як НБУ став регулятором небанківських фінустанов (з липня 2020 року) було отримано більше 20 тисяч звернень стосовно мікрофінансових компаній. Їх частка – близько 60% від усіх звернень, які отримав Нацбанк.

Як пояснили у НБУ, приблизно 10 тисяч стосувалися правовідносин щодо кредитів мікрофінансових компаній, а 9 тисяч – неетичної поведінки під час врегулювання протермінованого боргу.

Найчастіше скарги споживачів стосувалися нарахування відсотків на протермінування, пені чи штрафу під час карантину, а також маскування пені чи штрафу під відсотки задля нарахування під час дії карантину. Також громадяни заявили невдоволення недосконалою ідентифікацією і верифікацією під час онлайн-кредитування, видачею кредитів шахраям на підставі фальшивих документів, злому особистих кабінетів. Окрім того, скаржилися на нарахування відсотків, пені чи штрафів військовозобов’язаним.

Нагадаємо, що фінкомпанії зобов’язали вказувати повну вартість кредитів.

Також ми писали, що у Кабміні готуються розширити діючу програму доступної іпотеки та знизити ставки по кредиту.

Підписуйтесь на Перший Діловий телеканал в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!

Читайте також
28 Жовтня 2021 року - 22:30
8-11 листопада відбудеться процедура тестування та відбору охочих працювати в...
28 Жовтня 2021 року - 20:59
На ці кошти, зокрема, планують придбати експрес-тести для покращення рівня...
28 Жовтня 2021 року - 20:01
Він разом з іншими експосадовцями готувався здійснити переворот в КСУ,...
28 Жовтня 2021 року - 19:01
Заробляли шахраї - за рахунок завищення вартості своїх послуг.