MSC має намір отримати статус найбільшої в світі контейнерної лінії, зсунувши Maersk на друге місце, і стати лідером з точки зору виробничої потужності судів.
Як повідомляє Splash247 з посиланням на Alphaliner, MSC протягом останніх шести місяців досить активно закуповувала старий великотоннажний флот. У поєднанні з новими замовленнями на судна на 24 000 TEU, MSC має намір змістити свого партнера по 2M, Maersk, з вершини світового рейтингу контейнерних ліній.
Раніше в Maersk вже ділилися своїми планами. У листопадовому звіті Sea-Intelligence йдеться, що Maersk дотримується стратегії, орієнтованої на прибутковість, а не на розмір судів.
Незважаючи на це, аналітики відзначають, що втрата першого місця в рейтингу, яке перевізник займав чверть століття, ймовірно, матиме певний вплив на Копенгаген.
MSC стала другим за величиною оператором в світі в 2004 році. З тих пір MSC і Maersk очолюють глобальну рейтингову таблицю контейнерних ліній, складену Alphaliner.
Хоча MSC має намір обігнати Maersk з точки зору виробничої потужності, але за фактичним власним тоннажем в TEU датський перевізник домінує.
Нагадаємо, прес-служба АТ “Укрзалізниця” опублікувала інформацію, згідно з якою перевезення контейнерів по території України в 2020 році зросли майже на 11%.