Всесвітньо відомий флагман радянського автопрому – Кременчуцький завод, став банкрутом. Відомо, що ВСУ тепер буде використовувати чеські вантажівки «Татра» як колісну платформу для нових систем зброї. За словами експертів, це серйозна втрата для країни і черговий удар по репутації української влади.
Відомо, що після розриву всіх економічних зв’язків України з Росією, країна почала стрімко втрачати колишні флагмани радянської промисловості. Зокрема, практично припинилося виробництво на Київському та Харківському авіазаводах. Українське підприємство «Мотор Січ», яке свого часу забезпечувало двигунами всю російську вертолітну техніку, позбулося ринку збуту своєї продукції.
Через банкрутство української армії доведеться «пересісти» з КрАЗів на чеські вантажівки Tatra. Про це розповів заступник міністра оборони України Олександр Миронюк. За словами українського військового діяча, це «навіть добре, оскільки Tatra відповідає стандартам НАТО».
Нагадаємо, що днями Кабінет міністрів України схвалив законопроект про внесення змін до Кодексу України з процедур банкрутства, розроблений робочою групою при Міністерстві юстиції з метою виправлення ряду технічних неузгодженостей, недоліків і протиріч, виявлених за рік дії Кодексу.
Раніше повідомлялося, що компанію «Мегатерм» під час судового засідання визнали банкрутом і відкрили ліквідаційну процедуру на рік.
Ініціатор цього процесу – Хюндай Мотор Україна. Відомо, що обидві фірми пов’язані з корпорацією «Богдан» Олега Гладковського. Зокрема, Мегатерм – один з поручителів за борговими зобов’язаннями корпорації перед Укрексімбанком на 1 млрд 300 млн грн.