«Інтерпайп» викрили у завищених цінах на залізничні колеса

Поділитися:

“Інтерпайп” зловживає монопольним становищем на ринку, проте Антипонопольний комітет порушень не бачить, повідомляє “Перший Діловий” телеканал.

Йдеться про компанію Віктора Пінчука – «Інтерпайп», яка за даними журналістів-розслідувачів, виробляє та продає колеса для залізничного транспорту за завищеними цінами.

Востаннє вона суттєво підняла ціни у 2019 році вдвічі, до 29 тисяч 980 гривень. У компанії пояснили таке подорожчання «підвищеним попитом на ринку».

І справді, стверджують експерти, попит збільшився, але не в Україні, а за кордоном, зокрема в Росії, куди “Інтерпайп” почав експортувати свою продукцію за заниженими цінами.

За даними російського порталу закупівель, середня ціна у 2019 році становила 15-20 тисяч гривень за одиницю. Натомість у тендерах Укрзалізниці «Інтерпайп» підняв ціни до 30 тисяч гривень. Тобто майже вдвічі дорожче. Через це, кажуть аналітики, українська залізниця зазнала великих збитків.

Проте АМКУ вже рік не може побачити ознак зловживань. Більше того, він встановив, що компанія не монополіст, адже конкурентів на ринку має. Та й це хибне рішення – стверджують експерти. Тому що колеса іноземних виробників були заборонені на українському ринку.

Тим часом «Інтерпайп» продовжує одноосібно контролювати ринок та визначати ціни. А «Укрзалізниця» платитиме за його застарілий товар за європейськими цінами.

Раніше ми писали про офіційне звернення до АМКУ з метою розслідування діяльності «Інтерпайпу».

Також ми повідомляли про те, що Ліга Антитрасту подала заяву до Антимонопольного комітету щодо корупції на тендерах «Укрзалізниці».

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу