Другий морський порт перейшов у концесію

Поділитися:

Держава поступилася правлінням, користуванням та розпорядженням ДП «Херсонський морський торговельний порт» (ХМТП) приватної компанії-концесіонеру на умовах модернізації та підвищення ефективності підприємства за рахунок інвестицій.

Стало відомо, що Міністерство інфраструктури, ДП «Адміністрація морських портів України», ТОВ «Рісоїл-Херсон» та ТОВ «Херсонський порт» підписали всі відповідні акти для передачі майна ХМТП на строк 30 років.

Повідомляється, що завдяки приватному управлінню та інвестиційному вкладенню Херсонський порт модернізують, що приведе його до більш високої ефективності. Принаймні йдеться про 216 мільйонів, які у найближчі 3,5 роки будуть вкладені в розвиток підприємства і не менше 18 мільйонів в інфраструктуру самого Херсона.

«Зокрема, у планах – співфінансування капремонту доріг на шляху до порту та нового майданчика для вантажівок поза містом», – додав міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.

Загалом планується інвестувати близько 320 мільйонів гривень.

У цей же час компанія-концесіонер, згідно з укладеними договорами, зобов’язується виконати ряд завдань та вимог, а саме:

  • Щороку здійснювати концесійний платіж, розмір якого встановлено не менше 12 мільйонів, включаючи індексацію та 7% від чистого доходу;
  • Розмір інвестицій у перші 3,5 роки має бути не менше 216 мільйонів гривень, а за 10-річний період додатково не менше 62 мільйонів гривень;
  • 1,36 мільйона тонн – мінімальний обсяг перевалки вантажів порту, який має забезпечити співвласник до 2030 року;
  • Концесіонер зобов’язується забезпечити безперервну та систематичну діяльність порту;
  • Не допускаючи звільнень протягом найближчих 10 років перевести всіх працівників ХП, а також частину кадрів з Адміністрації морських портів України;
  • Підвищувати заробітну плату, згідно із законодавством, працівникам прийнятих на роботу концесіонером, не допускаючи при цьому зниження окладу;
  • Забезпечувати та відповідально виконувати всі необхідні заходи щодо охорони навколишнього середовища.

До речі, «Рісойл-Херсон» майже 2 роки тому (січень 2020) перемогло аукціон про передачу ДП «Херсонський морський торговельний порт» у концесію.

Раніше ми повідомляли про те, що морський порт “Ольвія” передано в концесію дочірньої компанії катарської QTerminals.

Також ми писали про участь Європейського банку реконструкції та розвитку та Міжнародної фінансової корпорації у допомозі з підготовки переведення порту «Чорноморськ» у концесію.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу