Державна митна служба повідомляє про запуск служби підтримки для бізнесу HelpDesk.
Як інформує пресслужба відомства у телеграмі, бета-версію можна знайти за посиланням help.customs.gov.ua. Зазначається, що першим напрямом HelpDesk стане підтримка NCTS.
У Держмитслужбі переконані, що завдяки відповідному ІТ-рішенню бізнес зможе комунікувати із представниками служби підтримки митниці “безпосередньо у самій заявці”.
Невдовзі планують створити HelpDesk також для інспекторів митниці.
Нагадаємо, що Рада національної безпеки й оборони України через санкції відсторонила від виконання службових обов’язків ще 39 працівників Державної митної служби.
Також ми писали, що у Державній митній службі повідомляють, що в Україні 8 квітня було оформлено першу митну декларацію T1UA у режимі спільного транзиту завдяки електронній транзитній системі NCTS.